Wandelaars vinden warm welkom in Almhütte tijdens avondvierdaagse
Woensdagavond 10 juni 2026 – Deelnemers van de 15 kilometerroute aan de Udense avondvierdaagse maken deze avond een tussenstop bij de Almhütte. Zij worden opgevangen door twee enthousiaste vrouwen van de avondvierdaagse en namens onze vereniging door Ester Aarden-Verhagen. Er is koffie en thee en er zijn heerlijke koeken. De wandelaars kunnen daarvan voor een kleine bijdrage genieten. De opbrengst wordt gedoneerd aan Spieren voor Spieren, een prachtig doel dat zich inzet voor kinderen met spierziekten.
Regenbuien en blaren
Het weer laat helaas te wensen over. Regenbuien zorgen ervoor dat maar een kleine groep van ongeveer 25 wandelaars onze locatie bereikt. Zij zijn echter maar wat blij dat ze in de Almhütte kunnen schuilen, opwarmen en opdrogen. Er worden droge sokken aangetrokken, voeten getapet om blaren te voorkomen en daarna gaan de wandelaars weer vol goede moed op pad.
Vriendengroepen, families en wandelaars die zich voorbereiden op de Nijmeegse vierdaagse
Volgens de deelnemers is de uitgezette route prachtig, maar door de aanhoudende regen valt er onderweg helaas weinig van de omgeving te genieten. Onder de wandelaars bevinden zich vriendengroepen, families en deelnemers die zich voorbereiden op de Nijmeegse Vierdaagse. Ook ons verenigingslid Marianne van Hulten loopt mee, samen met haar vader. Zie foto
Volgend jaar weer
Ondanks de natte omstandigheden zijn de reacties op onze locatie zeer positief. We kijken dan ook terug op een geslaagde avond en hopen de wandelaars volgend jaar opnieuw te mogen verwelkomen voor een welverdiende pauze in de Almhütte.



Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!